Příběh Jana Křtitele |
|
.. | |
Jan Křtitel zde působil jako Eliáš, Podporoval krále Davida a Šalamouna a také jednal s Peršany. Psal, ale nedopsal svoji knihu, v době po smrti krále Šalamouna a likvidaci Davidiánů byl jeho život také ukončen. Už po své smrti protestoval, že nedokončil svoji práci, za svůj protest byl zavěšen za jednu nohu, jako viselec. Opět protestoval, že visí neoprávněně a volal bohy, aby ho sundali. Visel čtyři dny, problém byl s volnou nohou, každá poloha dělala problém. Pak se mu ozval Universum a dal mu dotaz: kdo je lepší, Bůh nebo člověk? Byla to léčka, Jan Křtitel odpověděl, že neví. Universo mu tedy sdělil, že svůj život si prožije od začátku a poslal ho k Armagedonu. Osudové síly ho však přesměrovali na Plejády, kde se inkarnoval do psa. Po nějakém čase se vesmírní bohové dozvěděli, že Jan se na Plejádách inkarnoval a rozhodli se ho najít. Nastalo vraždění neviňátek, ale Jana nenašli. Po nějaké době Jan požádal, že se chce stát člověkem. Bohové žádost přijali, ale sdělili, že mu to štěstí nepřinese. Tak se stal na Plejádách člověkem a byl zcela apatický, neaktivní. Bohové si ho zavolali, pohrozili, že ho potrestají. Jan protestoval, že nic zlého nedělá. Ptali se ho, jaké má duchovní jméno, řekl, že Fatba. Jméno mu změnili na Nyvoš, což znamená bázlivec čili posera. Nic nenamítal, Jan nové jméno přijal. Bohům později vadilo, že musí jednat s poserou. Zde na Zemi prosili Židé, že si přejí, aby se Eliáš vrátil. Plejáďané jim řekli, | |
že Mesiáš,
čili pomazaný, se vrátí za 400 let. Dodnes na Mesiáše čekají. |
|
Plejáďané rádi nahrazují duchovní autority a tak se Bůh Otec vydával za Dea Olympského. To však vyvolalo Makabejské války, protože Židé měli svého boha a byli a jsou mu věrni. Když neuspěl, tak se mise přesunula jako essenská sekta do Judské pouště, kde se věnovala psaní. Nijak se v ústraní neprojevovala, ale když to trvalo už sto let, vznikaly rebelie a Bůh Otec musel jednat. Čekal na vhodné podmínky v Říši Římské, ty ale zatím nenastaly a tak začal jednat v Judsku. Oplodněné lidské vajíčko s požadovanými vlastnostmi vsunul do Alžběty, inkarnoval se Jan Křtitel. Po úspěchu se půl roku po něm narodil Ježíš. Jan Křtitel neznal svůj úkol a tak se potuloval po Judsku a varoval obyvatele, aby se vyhnuli hříchu, protože přišla mise z Plejád. Ptali se ho, zda je Mesiáš na kterého čekají a on odpověděl, že neví, že má smazanou paměť. Na svých toulkách se potkal se Salome, která prohlašovala, že svede každého muže, kterého potká. U Jana Křtitele však neuspěla, on nepochopil, co mu nabízí a co od něj očekává. Když se rozešli, kamarádky se posmívaly Salome. Ta se naštvala a žalovala na Jana Křtitele, že kritizuje krále Heroda za jeho vztahy. On o soukromí krále Heroda samozřejmě nic nevěděl. Vojáci Jana zatkli a odvedli ke králi. Lidé ho litovali, že je s ním konec, ale Jan nic nechápal. Zavřeli ho do sklepní kobky a nikdo se s ním nebavil. Jan marně čekal na vysvětlení. Matka Salome věděla, co se stalo a když král Herodes nabídl že splní cokoli si Salome bude přát, tak požádala o hlavu Jana Křtitele. Když si vojáci přišli pro Jana, tak se jich ptal, zda už dostane vysvětlení. Vojáci se hlasitě smáli a ujistili ho, že dostane to nejlepší vysvětlení. Zmateného Jana přiměli, aby si klekl a hlavu dal na špalek. Zpráva o stětí Jana Křtitele se rychle roznesla a stětí bylo přijato jako potvrzení viny. Jan se v dobré míře vrátil k Bohu Otci, ale ten byl znechucený, protože měl s Janem jiné plány. Měl být ukřižovaný, když si Židé přáli jeho návrat a pak měli být Židé trestáni za jeho ukřižování. Jan Křtitel odmítl roli Krista, tak hledali náhradu. Ježíš odešel do zahrady Getsemanské a tam rozjímal. Přijal druhé jméno Kristus a souhlasil s ukřižováním a přál si odejít potom zpět na Plejády. Když Ježíš Kristus visel na kříži, dostal drogu a zemřel. Byl uložen do hrobu a tam byl oživen. Po setkání s učedníky byl navrácen zpět na Plejády. Do dalšího vývoje tak ani Ježíš ani Kristus a tedy ani Ježíš Kristus nezasahovali. Nahradil je sv. Pavel. | |
Jan Křtitel provázel Boha
Otce, ale aktivní nebyl. Dal Křesťanům jediný princip, vodu zapomnění a přiznal
jim dobu vlády na dvě milénia. Vliv byl však sporný, protože se prosadili Peršané, nejprve jako Římští císařové až
do zániku Západořímské říše. Plejáďané po neúspěchu v Evropě se
rozhodli založit Islám a využít získané zkušenosti. Jan Křtitel byl vyzván, aby
následoval archanděle a založil spolu s nimi Islám. To odmítl, že vždy zůstává
s Bohem. Brzy potom Bůh Otec hodil Jana do nicoty a tím končí životní epizoda
Jana Křtitele. Jan plaval nicotou, nevěděl kde je nahoře, kde dole a nepřicházely
k němu žádné podněty. Věděl, že jsou vyšší duchovní autority, kosmičtí
mistři a tak je volal, aby ho z nicoty vytáhli zpět do reality. Byl napojen na
Ahriela a ten požádal Zarathustru, aby Jana vytáhl. Ten však čekal na ukřižovaného
Krista a výzvu odmítl. Nakonec z nicoty vytáhl Jana Zeus Olympský. Jan se vrátil
ke svému jménu Nyvoš a ujistil Zeuse (nikoli Dia), že bude dál bohem. Zeus uvěřil a
inkarnoval Nyvoše jako Adeodata (Bohdana), syna Augustina Aurelia. Toho však v 15ti
letech andělé vyzvedl z těla a vyzvali ho, aby se vrátil ke svému bohu (Bohu
Otci). Nyvoš se však vrátil k Bohu
jménem Zeus. Ten byl zklamán a ptal se Nyvoše, zda spáchal sebevraždu. Po této
události se Římská Říše se rozdělila a východní část připadla Zeusovi (nikoli
Diovi). Nyvoš se na dlouhou dobu odmlčel. --- |
|
Kolem roku 1000 se probral,
ptali se ho, zda bude soudit svět. Odpověděl, že až v roce 2000. Nastalo uvolnění,
každá entita si jednala podle svého. Po roce 1400 rozvrátili Osmané Babylon a Zeus se ptal na řešení. Nyvoš ho
pozval do Evropy, že zde budou vládnout spolu. Nastalo období Renesance. V Praze
vládli Habsburkové a když se měl narodit potomek, přišel Nyvoš, prohlásil, že ho
posílá Bůh a inkarnoval se místo Habsburka. Ten už měl vyhotovený horoskop, ten se
však nenaplnil. Nyvoš se stal Rudolfem II., ale s vládou si nevěděl rady, tak spíše
nevládl. Nižší šlechta si postavila několik renesančních zámků. Důsledkem
uvolněných vztahů pak byly popravy pánů v roce |
|